Refusion af udlæg til BroBizz

For at få refunderet dit udlæg til BroBizz er det et krav fra revisionen, at du har en kvittering. Du har følgende muligheder for at få kvitteringen hurtigere end den normalt tilsendes på kontoudtog:

Øresundsbroen

24 timer efter at du har været over broen, kan du på deres hjemmeside logge dig ind på 'Min Konto' og gå ind på 'Ture'. Her kan du lave et skærmprint af turen og sende det til bogholderiet@diabetes.dk som dokumentation for turen sammen med de øvrige udlæg.

Storebæltsbroen

På Storebæltsbroens hjemmeside kan du søge på ordet 'Kvittering'. Der kommer bl.a. følgende resultat frem: ”Hvordan får jeg en kvittering for min tur over Storebælt?” Klik på spørgsmålet. Klik herefter på 'Skriv til os' og udfyld formularen. Du får så en mail fra Storebælt, som du kan videresende til bogholderiet@diabetes.dk eller skrive den ud og sende den sammen med øvrige udlæg.

Begge kvitteringer kan naturligvis printes ud og sendes med posten, hvis du foretrækker det.